Znacie już naszego BOT-a Janusza, wirtualnego asystenta infolinii. Od 2024 roku możecie u niego złożyć wniosek o finansowanie, jeżeli chcecie to zrobić jak najszybciej, 365 dni w roku, o dowolnej porze.
Janusz lubi rozmowy z klientami Bociana, więc polecił tę pracę Bogdanowi.
Od 11 czerwca Bogdan będzie dzwonił do osób, które kupiły produkt finansowy u Bociana lub za pośrednictwem Bociana, aby przypomnieć o niespłaconej należności.
Jeżeli masz zaległości w spłatach BOT Bogdan na pewno do Ciebie zadzwoni. Połączenie będzie z innego numeru niż 600 100 100. Bogdan zweryfikuje Twoje dane i ustali z Tobą termin spłaty zaległości. Dzięki temu unikniesz kolejnych działań windykacyjnych, a regulując zobowiązania zadbasz o swoją historię kredytową.
Rozwiązanie pomoże naszym klientom zarządzać zaległymi płatnościami oferując automatyczne przypomnienia i interaktywne rozmowy.
Kilka słów od BOT-a Bogdana…
Skąd się wziąłem?
Stworzył mnie zgrany team Bociana i Lekta. To ekipa od:
- sztucznej inteligencji,
- uczenia maszynowego,
- pięknej polszczyzny,
- finansów oraz obsługi klienta.
W skrócie: połączyli mózgi w jednym miejscu, żeby powstał bot, który mówi ludzkim głosem. Pomogę Wam uniknąć kłopotów związanych z przeterminowanymi płatnościami.
Jak wygląda rozmowa ze mną?
- Numer – dzwonię z innego numeru niż 600 100 100.
- Szybka weryfikacja – zadam Ci pytanie, aby mieć pewność, że to Ty. To dla Twojego bezpieczeństwa.
- Ustalenie planu – wspólnie ustalimy termin i sposób płatności.
- Potwierdzenie – po rozmowie dostaniesz SMS z ustaleniami, wszystko czarno na białym.
Co zyskujesz?
- Zero stresu związanego z windykacją.
- Dzięki regularnym spłatom dbasz czystą historię kredytową na przyszłość.
- Unikniesz kosztów
Bądźcie dla mnie wyrozumiali. Jestem tu nowy, ale szybko się uczę 😊
Multitude Bank p.l.c jest instytucją kredytową posiadającą licencję wydaną przez Maltański Urząd Nadzoru Usług Finansowych: Malta Financial Services Authority, Triq l-Imdina, Zone 1 Central Business District, Birkirkara CBD 1010.