Informacje o rekrutacji

W zależności od rodzaju stanowiska procesy rekrutacyjne mogą nieco różnić się od siebie. To co dla nas jest jednak zawsze ważne, to przejrzystość zasad oraz stała komunikacja z naszymi Kandydatami. W trosce o dane osobowe oraz skrupulatną selekcję każdej aplikacji, korzystamy z systemu rekrutacyjnego, który pozwala nam na bezpieczną i zorganizowaną pracę.

1. Aplikacja na stanowisko

 

Proces rekrutacji zaczyna się wraz z wysłaniem swojej aplikacji. Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiego formularza rekrutacyjnego oraz o dołączenie swojego CV (choć nie zawsze jest to konieczne). Do naszej firmy możesz aplikować odpowiadając na konkretne ogłoszenie opublikowane w zakładce KARIERA lub na portalu rekrutacyjnym, jak również przesłać swoją aplikację w dowolnym momencie do otwartego procesu rekrutacji.

2. Selekcja aplikacji

 

Kolejnym etapem jest selekcja aplikacji pod kątem dopasowania kompetencji oraz doświadczenia zawodowego do naszych oczekiwań związanych ze stanowiskiem pracy. Kontaktujemy się z wybranymi osobami i umawiamy na spotkanie rekrutacyjne.

3. Spotkanie rekrutacyjne


W trakcie spotkania rekrutacyjnego poznasz szczegóły dotyczące funkcjonowania naszej firmy, specyfikę pracy na stanowisku, na które aplikujesz oraz dokładny zakres obowiązków. Odpowiemy też na wszystkie Twoje pytania :)


W zależności od rodzaju stanowiska możliwym jest, że na tym etapie rekrutacji będzie czekać na Ciebie również zestaw testów bądź zadań do wypełnienia (poinformujemy Cię o tym oczywiście wcześniej), które pozwolą nam poznać Cię od tej nieco bardziej praktycznej strony. W procesie rekrutacji na stanowiska operacyjne wykorzystujemy zazwyczaj sesję oceny Assessment Center.  Pozwala nam ona na weryfikację takich kompetencji jak:

  • potencjał intelektualny (mierzony testem psychometrycznym);
  • osobowość kandydata (mierzona testem osobowości);
  • kompetencje miękkie: zarządzanie, praca w zespole (mierzone zadaniami sytuacyjnymi – zadaniem Kandydata jest odegrać rolę w opisanej scence sytuacyjnej).

4. Informacja zwrotna

 

Jeżeli przejdziesz pomyślnie przez etap spotkań rekrutacyjnych oraz ewentualną sesję oceny, otrzymasz propozycję pracy, poznasz naszą ofertę finansową oraz dodatki jakie proponujemy w zależności od stanowiska.

 

Jeżeli w trakcie procesu rekrutacji stwierdzimy, że nie możemy właśnie Tobie zaproponować pracy, również zostaniesz o tym poinformowany.

Skontaktujemy się z Tobą, gdyż cenimy Twoje zaangażowanie i czas, który poświęciłeś na udział w rekrutacji.

5. Witamy na pokładzie! 

 
Gratulujemy! Właśnie dołączyłeś do naszej firmy. Teraz musimy dopełnić wszelkich formalności związanych z zatrudnieniem, a następnie rozpocznie się Twój proces wdrożenia do pracy. Mamy nadzieję, że znajdziesz u nas swoje miejsce i zostaniesz z nami jak najdłużej :)

Usługi PejKarta świadczone są przez Multitude Bank p.l.c., spółkę akcyjną zarejestrowaną zgodnie z prawem Malty pod numerem rejestracyjnym C56251, ST Business Centre, 120, The Strand, Gzira GZR 1027 Malta. 
Multitude Bank p.l.c jest instytucją kredytową posiadającą licencję wydaną przez Maltański Urząd Nadzoru Usług Finansowych: Malta Financial Services Authority, Triq l-Imdina, Zone 1 Central Business District, Birkirkara CBD 1010.